Dynamics 365 Business Central
Rapportering och Analys
Ta snabba välgrundade beslut
Med sömlös Excel och Power BI integration
Centralisera din data
I samtliga processer som Redovisning, försäljning inköp, lager, produktion och kundkontakter.
Öka dina resultat
Med realtidsdata som du kan borra in dig i via interaktiva rapporter

Ta snabba välgrundade beslut
-
Ge ditt team möjlighet att skapa och köra egna rapporter direkt i den välbekanta Excel-miljön.
-
Kör rapporter och analyser i realtid, Power BI fungerar sömlöst med Dynamics 365 Business Central.
-
Dela din information internt och säkerställ att alla har samma version som de kan lita på.
Centralisera din data
-
Få åtkomst till dina data genom flexibel rapportering, snabb analys och kontrollerad budgetering.
-
Förvandla dina data till visuella rapporter som alla är utformade för att hjälpa dig att direkt identifiera trender, upptäcka avvikelser samt lösa problem.
-
Analysera dina data efter behov. Med automatisk uppdatering säkerställer du att du alltid har den senaste informationen.


Öka dina resultat
-
Låt dina rapporter köras och distribueras automatiskt medan du fokuserar på dina andra uppgifter
-
Var du än befinner dig kommer du alltid få korrekt företagsinformation när och var du behöver den.
-
Maximera dina resurser, förbättra dina rapporteringsprocesser och få total åtkomst till dina data i vilket format du behöver.